Jak stěhujeme v Praze

Jak stěhujeme v Praze, krok po kroku!

Stěhovací služba není žádná složitá raketová věda, ale vyžaduje zkušeností, znalosti a zodpovědný tým. Jak to děláme my v Praze ve firmě Stěhování J&M?


Základem je precizní organizace práce

Zákazník nám zatelefonuje na číslo +420 732 759 856 , nebo napíše přes náš web www.stehovanijm.cz. Nezávazně si ujasníme, co je potřeba odstěhovat, kolik toho asi bude, jak daleko se stěhuje, kolikáté patro je v místě nakládky a vykládky a zda jsou k dispozici výtahy.

Zajímá nás také, zda se stěhuje něco zvláštního, jako například piáno či klavír, jestli je nutné prostory vyklízet, a zda nás nečekají neobvyklé překážky, zda-li nejsou příliš úzké schody, strmá schodiště, nebo je omezený příjezd stěhovacího automobilu až k domu a podobně.

Teprve poté spočítáme cenu, domluvíme s vámi datum a čas stěhování, a předložíme vám závaznou smlouvu k podpisu. Pokud je pro vás naše nabídka dobrá, podepíšete smlouvu a už se nemusíte o nic víc starat. Cenu dodržíme a nijak ji nebudeme nenavyšovat.

U nás v zákulisí stěhovací firmy J&M ovšem od teď jedeme na plné obrátky. Odpovědný manažer podle objemu nákladu určí, jak velký automobil bude stěhovat a zda může v místě nakládky i vykládky bezpečně zastavit. Pokud to není možné, upřesňuje možnosti, jak dopravit náklad z domu do vozu. Kromě rukou našich zaměstnanců k tomu využívá podle okolností pojízdné plošiny, paletové vozíky a tak zvané rudly na dvou kolech. Jako stěhovací vozy posílá velkoobjemové dodávky, které jsou po stěhování hlavně v centru Prahy asi nejideálnějším vozidlem.

Na každou zakázku musí vyčlenit správný počet lidí. Je důležité, aby jich nebylo málo a práci rychle zvládli, a zároveň ani ne moc, aby si navzájem nepřekáželi. Na některé náklady jsou vyčleněni specialisté.


Specialisté na zvláštní náklady

Jako jedna z mála firem v Praze, která zvládá stěhování pian a klavírů, máme partu na tyto rozměrné hudební nástroje. Vybrali jsme do ní muže, kterým nestačí pouze síla. Musejí citlivě manipulovat s velkým, těžkým a drahým nákladem, přesně rozmýšlet jeho trasu a pohyb, často ho natáčejí a naklápějí, aby se jim podařilo nástroj bez problémů dostat do auta a potom zase do cílových prostor. Nošení zvláště těžkých nákladů ulehčují našim zaměstnancům speciální popruhy určené k bezpečnému a pohodlnému zavěšení břemen okolo ramen, zad a boků.

V našich řadách neuvidíte pouze stěhováky hřmotných postav s mohutnými bicepsy a býčími šíjemi, ale také hbité mladíky, kteří s velkou chutí nosí drobnější náklady. Jsou zvláště užiteční při stěhování bytu v Praze ve vícepodlažních domech bez výtahu. Kdo není stěhovacím profesionálem, nebo se sám už několikrát nestěhoval, těžko si představí, kolik drobností je potřeba vynosit z bytu, než zůstane úplně prázdný.


Křehké a umělecké náklady

Křehké a umělecké náklady, jako jsou cenné lampy, lustry, sochy a obrazy, si může zákazník zabalit předem do svých obalů, nebo je zabalí naši specialisté do předem připravených kartonových krabic či dřevěných beden opatřených měkkými vycpávkami proti nárazu. Někdy je potřeba vyrobit takovou ochranu přímo na míru.


Zvláště cenné zboží

Zvláště cenné zboží, jako například starožitnosti, nebo drahé vybavení bytů, přepravujeme na přání s ozbrojenou ochrankou. Jeden či více bezpečnostních expertů je neustále přítomen během stěhování. Osobně ručí za ochranu proti krádeži během nakládky i vykládky, ale také jedou zvláštním vozem spolu se stěhovací dodávkou. Vše je během stěhování filmováno a fotografováno.


Postup stěhování určuje jeden vedoucí

Když stěhovací firma přijede k vašemu domu či bytu, projde s vámi vedoucí celého stěhování všechny prostory, odkud se bude stěhovat, a potvrdíte si navzájem, co vše se přesně bude stěhovat. Představí vám také všechny zaměstnance Stěhování J&M , abyste měli přehled, kdo se bude po domě pohybovat.

Vedoucí určí, v jakém pořadí se budou věci postupně odnášet a případně jak se budou balit. Je to důležité, aby se daly bez úhony dobře naskládat do stěhovacího vozu a poté zase vystěhovat do místa určení. Některé části nábytku bývá potřeba rozmontovat, něco se balí do převozových kartonů nebo igelitů. Bez ladu a skladu by v dodávce nebyl dostatek místa a dokonce by mohl nastat zmatek.

Pokud má zákazník během stěhování jakékoliv dotazy, nebo potřebuje s čímkoliv pomoci, vždy se může obrátit na vedoucího stěhování, který je po celou dobu na místě. K pomoci jsou připraveni též všichni zaměstnanci stěhovací firmy.

Po naložení věcí do stěhovacího vozu převeze řidič náklad na místo určení. Tam vedoucí stěhování zase organizuje, co, kam a v jakém pořadí se vynáší. Vyložení a rozmístění věcí probíhá podle požadavků zákazníka. Ve složitějších případech je vhodné předem nakreslit plánek, kam jednotlivé kusy nábytku a další vybavení patří. Zvláště u firemních zákazníků je to pravidlem. Při stěhování kanceláří či výrobních prostor jim díky tomu odpadne zbytečné přesunování vybavení v budově, když už by byla stěhovací firma pryč.

Po vzájemném odsouhlasení stěhovací služby následuje předání klíčů, ukončení zakázky a platba. Stěhováci sbalí použité obalové materiály a odvezou je do recyklační firmy. Likvidace starého nábytku, který zákazník potřebuje vyhodit, obvykle proběhne na tak zvaném sběrném dvoře, neboli na místě provozovaném obcí či městem, kde se shromažďuje komunální odpad. Velké objemy stavebního a průmyslového odpadu je nutné odvézt na skládku.